Termeni si conditii
Utilizarea si efectuarea comenzilor pe site-ul www.trysmart.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:
Preturile sunt exprimate in LEI si contin TVA.
Taxele de transport cad in sarcina cumparatorului, cu exceptia cazului in care produsul are afisat in dretul acestiua "Livrare Gratuita".
Toate produsele comercializate pe site-ul sunt noi, in ambalajul original, sunt insotite de factura fiscala si beneficiaza de garantie in conditiile legii.
Toate produsele marcate cu eticheta "Livrare Gratiuta" sunt eligibile pentru acest beneficiu doar pentru livrarile in aria de acoperire a firmei de curierat (SameDay, DPD Romania sau FAN Courier - fara km suplimentari).
Pozele au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pretul produsului!!!
Ofertele de pret sunt valabile 10 (zece) zile lucratoare, din momentul transmiterii lor catre clientul solicitant.
Pentru produsele care se aduc pe baza de comanda se solicita un avans de minim 50% din valoarea produselor.
Ne rezervam dreptul de refuza colaborarea cu clientii care au un comportament neadecvat, limbaj necivilizat (agresiv) sau au comenzi neachitate.
Protectia datelor cu caracter personal:
Informatiile cu caracter personal furnizate catre SC Future Card Solutions SRL cu sediul social in Bucuresti, Bd. Tineretului, Nr. 5, Bl. Z2, Sc. 1, inregistrata la Reg. Com. sub J40/6517/2014, CIF: RO33229788, Capital social: 200RON, sunt folosite doar in scopul pentru care au fost solicitate, adica pentru efectuarea si/sau expedierea comenzilor. Conform legilor in vigoare SC Future Card Solutions SRL nu furnizeaza datele unor terti si nu face publice datele furnizate de clientii sai. Daca doriti stergerea datelor dvs. din baza noastra de date, puteti solicita acest lucru la adresa de email: office@future-card.ro.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice SC Future Card Solutions SRL. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Scopul colectarii datelor este: Facturarea si expedierea bunurilor comandate.
Sunteti obligat(a) sa furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru facturare si expediere. Refuzul dvs. determina imposibilitatea de a comanda produsele afisate pe acest site.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si NU sunt comunicate altor destinatari.
Prin utilizarea si efecturea de comenzi pe siteul www.trysmart.ro va exprimati acordul sa primiti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de SC Future Card Solutions SRL. In cazul in care nu doriti sa primiti aceste informatii este necesar sa ne anuntati in scris, la adresa de email: office@trysmart.ro.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a vă adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneţi prelucrării datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa sediului social al SC Future Card Solutions SRL sau la adresa de email: office@trysmart.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Datele dumneavoastra NU vor fi transferate in alte state in vederea prelucrarii.
Dacăa unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Politica de returnare a produselor:
Politica de retur se supune urmatoarei legi: "Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:"
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." Legea contractelor la distanta, Art.7, Alin.2, Lit.b
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email office@trysmart.ro. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi, urme de uzura), accesoriile aferente si produsele cadou/bonus (exact ca in momentul receptionarii). Vehiculele electrice (trotinete, biciclete, etc.) nu vor fi acceptate pentru retur daca kilometrajul acestora a afiseaza mai mult de 10km!
Dupa primirea confirmarii de returnare, produsele nu se vor returna mai tarziu de 15 zile lucratoare de la data primirii acestora (de catre client), indiferent de cand a fost trimisa cererea de retur.
In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 2 zile lucratoare. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 2 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 75% din valoarea produsului returnat.
Produsele se vor returna in maxim 2 zile lucratoare de la primirea confirmarii de returnare.
Returnarea banilor se va face intr-un termen de maxim 30 de zile de la primirea returului. Pentru returnarile prin curier, returnarea banilor se poate face preferabil prin banca sau optional, prin mandat postal. Pentru produsele returnate la sediu, returnarea banilor se va face numai prin banca indiferent de modalitatea prin care a fost platit produsul la ridicare.
Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.
Conditii de acordare a garantiei comerciale:
- Conditii generale de garantie:
Drepturile consumatorului sunt conform Prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 21/1992(rp) si Legii 449/2003 (varianta actualizata).
Termenul de garantie pentru persoane fizice este de 24 luni. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.Garantia pentru baterii este de 6 luni. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile. - Obligatiile furnizorului:
Perioada de garantie acordata pentru echipamentele mentionate decurge de la data cumpararii mentionata in factura si certificat. Asigurarea de service in garantie se efectueaza la sediul furnizorului in zilele lucratoare sau in conditiile contractului de vanzare - cumparare. Daca, in perioada garantiei, produsul nu se poate repara sau durata remedierii deficientelor este mai mare decat termenul legal (maximum 15 zile din momentul in care operatorul economic a luat la cunostiinta de deficientile respective sau a intrat in posesia echipamentului) se poate solicita inlocuirea sau rezolutiunea contractului. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris a acestui fapt. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a solicita beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat a fi defect. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei. Garantia se acorda produselor prezentate in service impreuna
cu documentatia tehnica si toate accesoriile insotite de o copie dupa factura cu care a fost cumparat produsul, certificatul de garatie in original si o scurta descriere scrisa a defectului reclamat. Prevederile continute de documentatia insotitoare a produselor isi exercita efectele asupra garantiei comerciale; aceste dispozitii de garantie nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului. - Obligatiile beneficiarului:
Alimentarea de la reteaua electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator; folosirea numai a elementelor de cablare originale ale echipamentelor; respectarea instructiunilor de utilizare ale echipamentelor cumparate, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, respectiv de executantul operatiilor de service; pastrarea integritatii sigiliilor vanzatorului, respectiv ale executantului lucrarilor de service; confirmarea pe documentele executantului, a lucrarilor efectuate, prin semnarea si stampilarea lor; pastrarea documentatiei primite odata cu echipamentul, pe toata durata garantiei; transportarea echipamentului in ambalajele adecvate, astfel incat sa se evite deteriorarea lor.
Baterii: Garantia bateriilor incluse in echipamentele electronice este de 6 luni. Durata de viaţă a bateriei depinde temperatura şi umiditatea mediului şi de gradul de utilizare. De obicei, bateriile Li-Ion (litiu-ion) au o durata de viata cuprinsa intre 300-500 cicluri de incarcare. La o utilizare moderata, se asteapta ca bateriile Li-Ion sa furnizeze aproximativ 80% din capacitate dupa un numar de 300 cicluri sau 1 an de utilizare. O temperatura ambianta mai ridicata sau mai scazuta in timpul functionarii poate cauza o pierdere de 70% sau mai mult pentru acelasi numar de cicluri.
Alte produse: Se aplica conditiile generale de garantie prezentate in certificatul de garantie, precizari din documentatia insotitoare produsului sau prevederilor contractului de vanzare.
4. Excluderi de la acordarea garantiei (fara a ne limita la urmatoarele / aceste mentiuni se completeaza cu cele din documentatia insotitoare produsului):
- Reducerea normala in timp a capacitatii bateriei datorita utilizarii.
- Produsul prezinta urme de socuri mecanice, zgarieturi sau alte semne care indica o manipulare sau utilizare defectuoasa.
- Produsul a fost desfacut, reparat si/sau modificat de persoane neautorizate.
- Imposibilitatea de a face dovada achizitiei sau neprezentarea certificatului de garantie.
- Sigiliile sunt rupte sau deteriorate.
- Componentele electronice prezinta rugina, semne de oxidare din cauza expunerii la umezeala sau scurgeri interne.
- Utilizare abuziva sau neglijenta.
- Nu fac obiectul garantiei materialele consumabile ( perii, filtre, camere bicicleta/trotineta, led-uri etc.)
- Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase sau lovirii produselor, urme de lichid, pentru defectiunile aparute ca urmare a utilizarii de materiale consumabile care nu sunt prevazute in documentatie sau
indicate de vanzator. - Vanzatorul nu va putea fi facut raspunzator, in cazul defectarii echipamentului, pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii ce ar putea suferi beneficiarul in urma acestor pierderi, obligatia vanzatorului fiind numai de a repara sau inlocui echipamentul defect. Vanzatorul nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost
protejate prin parole de catre beneficiar. Garantia nu acopera cazul cand apar daune rezultate din transport defectuos (exceptand cazul in care transportul este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundatie, foc, ventilatie necorespunzatoare sau orice alta cauza care nu poate fi controlata de firma noastra. - Utilizarea produsului in alt regim decat cel casnic.
5. Prevederi finale:
Garantia se acorda cumparatorilor directi, S.C. Future Card Solutions S.R.L nefiind raspunzatoare in fata tertilor care vor fi achizitionat produsele comercializate de noi prin acestia. Garantia se acorda numai la prezentarea facturii originale de vanzare (sau copie dupa aceasta), certificatului de garantie, impreuna cu accesoriile primite la achizitionarea produselor. S.C Future Card Solutions S.R.L isi rezerva dreptul de a refuza sa acorde service in garantie daca nu se pot prezenta
documentele de mai sus sau daca informatiile continute in acestea sunt incomplete. Prezentul certificat se completeaza prin acordul de vointa al partilor cu acte aditionale specificate pentru anumite tipuri de echipamente sau cu prevederile noilor acte intervenite pe parcurs. Eventualele litigii se vor solutiona pe cale amiabila conform Codului Civil prin mediere, iar in caz de neintelegere, de catre instantele judecatoresti.
Drepturile consumatorului sunt conform Prevederilor OUG Nr. 34/2014 (actualizata).
Conditii de service a produselor:
Repararea produselor vandute de SC Future Card Solutions SRL se va face cu respectarea conditiilor de garantie, in centrul nostru service din Bucuresti. Compania nu va asigura service in perioada de garantie pentru produsele a caror provenienta nu poate fi dovedita (factura fiscala si certificat de garantie) si care au fost achizitionate din alte surse.
Service-ul in perioada de garantie se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware (defecte fizice) si nu include operatiunile de curatare, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel printr-un contract de service, incheiat separat cu compania noastra.
Nu fac obiectul obiectul de service in garantie subansamblele si materialele consumabile (bateriile si/sau alte consumabile) si subansamblele casabile ce intra in componenta produsului (butoane de plastic, geamuri, garnituri, manere, etc.).
Nu se ofera service in garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat de catre SC Future Card Solutions SRL, sau modificarea seriilor din factura/certificat. Deasemenea, imposibilitatea de a se citi seriile produsului duce la anularea garantiei, deoarece nu poate fi dovedita provenienta produsului si daca acesta mai este in perioada de garantie.
Remedierea deficientelor aparute, se face in primul rand prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, iar daca repararea nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala, ce curge din momentul inlocuirii. In cazul inlocuirii produsului, perioada ramasa din garantie se aplica in continuare produsului primit la schimb dar nu in prelungirea noii garantii comerciale. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi prin intermediul vanzatorului contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele garantiei inceteaza.